Service onsite
Service onsite

De ce am nevoie de 4.ALERT® Service?

  • Orice afacere are un anumit grad de toleranta fata de timpii morti, de nefunctionare sau downtime. Uneori, acest grad de toleranta nu este atat de strict, dar de cele mai multe ori aceasta toleranta fata de caderi ale infrastructurii IT este zero: este cazul bancilor, societatilor de leasing si de asigurari, companiilor de webhosting si servicii de e-mail.

  • Experienta arata insa ca indiferent de gradul de toleranta la caderea infrastructurii, timpul de nefunctionare se masoara invariabil in bani. Din pacate, in bani pierduti.
  • De aceea PRO SYS a creat serviciul 4.ALERT® Service - Fast Onsite Unit Recovery Alert Service, ceea ce inseamna practic garantatarea contractuala a rezolvarii oricarei defectuni a infrastructurii IT, in maxim 4 ore de la anuntarea acesteia*.

Ce este 4.ALERT® Service?

  • 4.ALERT® Service este un tip de service la sediul clientului, cu garantarea contractuala a rezolvarii oricarei probleme aparute la echipamentele hardware pe care noi le furnizam. Astfel ca nu mai trebuie sa ai grija sistemului IT si ai mai mult timp la dispozitie pentru a-ti dezvolta afacerea.

  • Cu alte cuvinte, 4.ALERT® Service este o asigurare impotriva riscurilor caderilor sistemului informatic, in conditii de cost de cateva mii de ori mai mici decat eventualele pierderi.

  • Exista 3 variante ale serviciului 4.ALERT® SERVICE:
    • NBD - Next Business Day: interventie si rezolvare pana cel tarziu la sfarsitul urmatoarei zile lucratoare

    • SILVER - 4h / 9 x 5: Interventie si rezolvare in maxim 4 ore, in timpul zilelor lucratoare, intre orele 09:00 - 18:00
    • GOLD - 4h / 24 x 7: Interventie si rezolvare in maxim 4 ore, in orice zi si la orice ora


Suntem la dispozitia dumneavoastra !
Aveti nevoie de ajutor ?